perjantai 19. marraskuuta 2010

Vuosipäivänä

Vuosipäivä lähestyy. Ollaan rakkaan oivan aviomieheni kanssa oltu yhdessä pian kolme vuotta. Sen illan muistan kuin eilisen päivän. Muistan mitä minulla oli päällä, muistan jopa, mitä söin töistä kotiin tullessani ruuaksi. Muistan, että jätin hiukseni pesemättä. Se oli back up-plan. " Sori, nyt mun pitää lähteä kotiin pesemään mun tukkaa" Olin niin monta kertaa ollut epäonnistuneilla treffeillä, että varauduin jo kaikkeen. Sitä paitsi, on mainittava, että en todellakaan ollut menossa treffeille. Menin vain morjestamaan vanhaa tuttua. Matkalla satoi lunta ja kuuntelin kuulokkeista radiota. Radiossa soi Rihannan  Don't Stop the Music . Kädessäni oli punainen sateenvarjo, jonka olin ostanut kesällä Itävallasta. Oli marraskuu ja oli perjantai.


Hyvää vuosipäivää rakkaani!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mikä on sinun tarinasi?