perjantai 20. tammikuuta 2012

Omituisia harhaluuloja

Tähän saakka olen aina luullut, että hiukseni ovat piikkisuorat ja taipumattomat.

En tiedä mistä moisen luulon olen päähäni saanut, mutta asiahan ei oikeasti ole näin. Ei ainakaan, jos katsoo luonnontilassa olevia hiuksiani. Ne taipuvat hyvin moneen suuntaan ja monelle mutkalle. Piikkisuorat niistä saa vain suoristusraudalla. Olen siis kolmekymmentä vuotta huijannut itseäni.

Hyvälle kampaajalle ei saa aikaa kuin valovuosien päähän. Ei ainakaan ilta-aikaa.

Kahden päivän varoitusajalla ilta-aika luottokampaajalle.

Kampaaja ymmärtää aina laveasta selostuksestani, että mitä minä haluan.

Opi erehdyksen kautta. Ei ymmärrä.

Eli siis aasinsilta siihen, että olen kohta istumassa kampaajan tuolissa samalla, kun siemailen cappuccinoa.* Tällä kertaa mukana on myös valokuva, jotta lavean selostukseni lisäksi voin havainnollistaa hiustenleikkuumallia kuvalla.

Mukavaa viikonloppua, Lady, hear me tonight...


* Juu he tarjoilevat siellä asiakkaille erikoiskahveja, ihan kiva lisä :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mikä on sinun tarinasi?